Графік роботи керівника гуртка англійської мови Пилипенко Юлії Олександрівни


на 2023-2024 н. р.

Тижневе навантаження – 15 год.

Дні тижня Час виконання за змістом Зміст роботи
Понеділок 09:00 – 10:05 10:10 – 11:05 11:10 – 11:35 11:40 – 12:45 12:45 – 13:00 Підгрупові заняття в старшій групі «Волошка» Підгрупові заняття в середній групі «Пролісок» Індивідуальні заняття Підгрупові заняття в прогулянковій групі «Соняшник» (середньо-старша) Самоосвіта
Вівторок 09:00 – 09:55 10:00 – 10:30 10:35 – 11:00 11:10 – 12:00 15:30 – 16:00 16:00 – 16:30 Підгрупові заняття в середній групі «Пролісок» ; підгрупові заняття в прогулянковій групі «Соняшник» (середньо-старша) Індивідуальні заняття Робота з документацією Самоосвіта Гурток зображувальної діяльності в старшій групі «Волошка» Гурток зображувальної діяльності в середній групі «Пролісок»
Четвер 09:00 – 10:05 10:10 – 11:00 11:10 – 12:00 15:30 – 16:00 16:00 – 16:30 Підгрупові заняття в старшій групі «Волошка» Індивідуальні заняття Виготовлення дидактичних ігор, посібників, самоосвіта Гурток зображувальної діяльності в старшій групі «Волошка» Гурток зображувальної діяльності в середній групі «Пролісок»
П’ятниця 14:00 – 15:30 15:30 – 17:00 Виготовлення дидактичних ігор, посібників, ознайомлення з новинками періодичних видань Індивідуальні заняття; підготовка до ранків


Малятам навчання іноземної мови дається легко,адже вік від народження до 6(7) років вважається сенситивним періодом для мовленевого розвитку. Дітки в цей період відкриті для спілкування,безпосередньо сприймають нові знання,мовлене вий апарат дуже гнучкий, діти легко наслідують звуки та звукосполучення рідної та нерідної мов. Проте вже у більш пізньому віці діти втрачають попередню здатність легко і точно сприймати та відтворювати елементи іноземної мови. Тому баритися з вивченням другої мови не потрібно.Іноземна мова дедалі наполегливіше входить в наше життя,інтегруючи українське суспільство зі світовим культурним простором. А відтак знання іноземних мов стає потребою часу ,необхідним компонентом освіченості сучасної людини. Потрібна іноземна мова і нашим дітям. Звісно,не всі вони читатимуть в оригіналі Шекспіра, Дюма, Гейне,чи навчатимуться за кордоном, проте майже кожен із них слухатиме іноземну музику,дивитиметься фільми,»подорожуватиме» Інтернетом, спілкуватиметься з іноземцями. Тож знання мов стане у пригоді. Вивчення хоча б однеї іноземної мови не лише розвине індивідуальні мовленеві здібності дитини,а й створить передумови для оволодіння в подальшому іншими мовами,виховає толерантне ставлення до носіїв інших культур.

Навчання англійської мови у нашому садочку розпочинається із середньої групи. П*яти – шестирічній дитині вже під силу успішно і зацікавлено оволодівати іноземною мовою. Заняття проводяться по підгрупах, двійчи на тиждень та тривають в середньому 25 хвилин. Діти на гуртку співають,танцюють,граються,активно приймають участь у розігруванні сценок,ляльковому театрі,розповідають вірші.

Навчання проводиться за наступними тематиками:

1. Привітання та знайомство.

2. Прощання.

3. Ознайомлення з англійськими звуками. Фонетична зарядка.

4. Іграшковий світ.

5. Тваринний світ.

6. Веселкові кольори.

7. Рахуємо до 10.

8. Англійська фізкультурна хвилинка « Наші дії».

9. Частини тіла людини.

10. Я і моя сім*я.

11. З днем народження.

12. Їжа ( фрукти,овочі)

13.Свята. Підготовка до святкових ранків у дитячому садочку.

На першому етапі навчання англійської мови є динамічний розвиток усного мовлення :

1. Вміння правильно з фонетичної точки зору повторити англійські слова за викладачем або аудиозаписом, тобто поетапне формування слухової уваги,фонетичного слуху та правильної вимови.

2. Накопичення словникового запасу.

3. Засвоєння певної кількості нескладних граматичних структур.

4. Уважне ставлення до співрозмовника та відповідна реакція на його запитання.

/Files/images/2020_-_2021/158340787_488452002175815_217388016848643989_n.jpg

Поради батькам

Ваші діти відвідують гурток по вивченню англійської мови 2 рази на тиждень, тому вони перебувають в іншомовному середовищі лише на заняттях. Для досягнення успіху у вивченні англійської мови важливою складовою є плідна співпраця педагога, дітей та батьків. Отже, якщо ви маєте можтивість та хочете прийняти участь і допомогти у навчальному процесі ваших дітей радимо організувати ,,домашні уроки‛ англійської мови. У цьому вам допоможуть декілька порад.

1. Пам’ятайте, що мотивація є рушійною силою у будь-якому починанні.

Проте, як же зацікавити малюка, який не розуміє доцільності вивчення англійської мови? Тут вам стане у пригоді ігрова діяльність, організована у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба, бажання та інтерес висловлюватись англійською мовою.

2. Перегляньте разом мультфільми з англійським героями, розпитайте, які з них дітям сподобались. Виберіть улюбленого персанажа ( Superman, Sponge Bob, Mickey Mouse, Minnie Mouse…), та купіть іграшку або зробіть аплікацію улюбленого героя. Поясніть малюкові,





що він спілкується та розуміє тільки англійську Тому прийдеться вивчити дещо на його рідній мові. В словниковому запасі дитиниз’являться назви предметів гардеробу, чим іграшку годувати, плюс різні дії (стрибати, спати).

3. Шановні батьки, навчати свого малюка іноземній мові слід лише у тому випадку, якщо ви впевнені, що у вас самих правильна вимова.

4. Навіть якщо ви впевнені у своїй вимові, дайте дитині можливість чути не лише ваше іноземне мовлення. Ставте їй аудіо – та відеодиски, використовуйте на домашніх уроках навчальні компакт- диски. Нехай дитина чує, як розмовляють носії мови. Спочатку їй буде важко що-небудь зрозуміти, але вона буде вловлювати правильну інтонацію. А з часом навчиться розуміти мовлення інших людей.

5. Значну увагу приділіть фонетичній розминці. Як перед фізкульттренуванням необхідно розім’ятись нашим м’язам, так і до розмови на іншій мові важливо підготувати язик. Нехай дитина повторює за вами іноземні звуки. Ось наприклад : заспівати, як пташка — [vi]- [vi] -[vi]; заку-вікати, як маленьке порося — [wi]- [wi]- [wi]; загарчати, як ведмедик або собака — [r — г — г]; зашипіти, наче змія [s — s — s] і таке інше. Розвивайте фонематичний слух ваших

6. Якщо ви володієте достатнім словниковим запасом, то у повсякденному житті є безліч можливостей створити ігрове середовище. Особливи ефективним є використання рольових ігор.

Наприклад, готуючи вечерю матуся виступає в ролі повара, а малюк в ролі помічника. Потім малюк розповідає своему другу Мickey, що він полюбляє їсти. Від імені Mickey запитайте ‛What doyou like ? – I like pizza and ice-cream‛. – до прикладу відповідає малюк.

7. Розвивайте пам’ять малюків, вивчаючи англійські пісні та вірші. Особливо легко запам’ятовуються короткі вірші - римування, які є дуже корисними для закріплення мовленнєвих зразків. Наприклад:

‛I see a monkey

I see a dog

I see a mouse

I see a frog‛.

Розучувати римівку, потрібно спираючись на наочність. Покладіть перед дітьми картинки або іграшки тварин та запропонуйте подивитись через уявний бінокль.

8. Інколи поза заняттями говоріть що-небудь на іноземній мові. Без перекладу. Наприклад, «Який сонячний день» чи «візьми тарілку» (протягуючи руку). Спочатку по інтонації і жестам, а пізніше вже по словам дитина навчиться вас розуміти.

9. Суботу чи неділю можна оголосити Днем Особливих Дотиків. Все, до чого торкаєшся, повинен назвати на англійській мові. Інакше речі брати не можна. Правила поширюються на всю сім’ю. Якщо тато чи старший брат не знає цієї мови, нехай запитує у юного поліглота. Як варіант, заснувати правило:замовляти, що сьогодні приготувати на вечерю, можна лише на англійській мові.

10. Зверніть увагу на твердження ,,успіх породжує успіх‛. Не бійтесь перехвалити свого малюка адже він так потребує вашої підтримки,похвали та захоплення. Ніколи не навішуйте на сина чи доньку ярлик: «Ти не здібний». Можливо у малюка не так ярко виражені здібності щодо вивчення іноземної мови, проте проявляюються у чомусь іншому. А головне пам’ятайте, що ваша дитина - унікальне та неповторне створіння


Англійська з пензликом у руках

В цьому році ми вирішили нестандартно підійти до навчання дошкільнят англійської мови ,а саме поєднати її з елементами образотворчої діяльності. Така інтеграція допомогає зробити заняття ще більш захопливими і цікавими. А виконання завдань з малювання,моделювання, ліплення чи аплікації активізує дрібну моторику, цим саме додатково стимулює розвиток мовленнєвого центру головного мозку,поліпшує запам’ятовування.

/Files/images/12190839_1686196754932776_2518079959192846019_n.jpg

/Files/images/12193399_1686196868266098_4851085652358451182_n.jpg

/Files/images/12193375_1686196884932763_2960500117125132622_n.jpg

/Files/images/12219424_1686196911599427_8298398175987352048_n.jpg

Творча робота пальчиками дітей старшої групи "Волошка" на тему "Seasons"!

/Files/images/12193682_1686196731599445_230809474001246327_n.jpg

Інтегроване заняття- міні театралізація "Ходить pumpkin по городу"

Ticket for the play./ Квиточок на виставу.

/Files/images/20161123_112851.jpg

/Files/IMG_5774.jpg

Інтегроване заняття з англійської мови з нетрадиційними техніками дитячої творчості на тему " Happy Easter!"

/Files/images/17629614_219375728545986_4845925708990535135_n.jpg

/Files/images/17861747_219375775212648_5518160685282568527_n.jpg

Інтегроване заняття з елементами моделювання на тему "Wild Animals"

Цей маленький їжачок

З купою гострих колючок

В наш садочок завітав

І "Hello!" усім сказав.

/Files/images/foto/FB_IMG_1506716183722.jpg

Продовжуючи тему Хеллоуіна, сьогодні вивчали і малювали(олівцями,фарбами,долоньками) частих гостей цього свята- павучків(spiders). І лексики вивчена, і малята задоволені!

/Files/images/foto/20171102_183829.jpg

/Files/images/foto/received_2004890376396744.jpeg

Атестаційне заняття по темі "Pumpkin- господар на городі"

Минулого тижня вихованці нашого садочка побували на інтегрованому занятті з англійської мови "Pumpkin - господар у городі",яке підготувала і провела керівник гуртка Пилипенко Ю.О. Малята дізналися багато нового про гарбузи, рахували, римували, грали в дидактичні ігри, дивилися відео та, звісно, опановували англійську мову! Найбільше їм сподобалося саджати гарбузове насіння; тепер вони з нетерпінням чекають, коли ' it grows and grows and grows ".


/Files/images/foto/received_2018126931739755.jpeg

AUTUMN IS COMING

All the leaves are falling down,

Orange, yellow, red and brown.

Falling softly as they do,

Over me and over you.

All the leaves are falling down,

Orange, yellow, red and brown.

/Files/images/nnr/IMG_20181122_111103.jpg

/Files/images/nnr/IMG_20181122_100456.jpg'

/Files/images/nnr/IMG-535b1b45849f8f11888fe35ee933183a-V.jpg

Сьогодні у старшій групі "Волошка" відбулося відкрите інтегроване заняття на тему "Autumn leaves" (англійська з пензликом у руках), яке підготувала та провела керівник гуртка англійської мови Пилипенко Ю. О. Малята закріплювати свої знання з тем "Знайомство", "Цифри", "Кольори", опановувати навички ауюдювання та, як завжди, розвивали фантазію та творчі здібності.






Halloween 2019.

Hello. Treak or treat!

Give us something good to eat.

/Files/images/2019-_2020/73515655_719700161846871_7852823358243602432_n.jpg

Goodbye autumn 2019. See you next year.

/Files/images/2019-_2020/IMG_20191121_093009.jpg

WINTER IS COMING

Oh, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh

/Files/images/nnr/79304361_759987617818125_7064328170844979200_n.jpg

Ecological project WE SAVE WATER!

/Files/images/nnr/55478063_579396032543952_5210787656471937024_n.jpg

SPRING IS COMING

Sping project I LOVE MY MOMMY

/Files/images/2020_-_2021/158027915_1097482377423237_6628948867995907499_n.jpg

Відкрите заняття соціально - економічного спрямування "MOBILE PHONE IN OUR LIFE", яке підготувала і провела керівник гуртка англійської мови Пилипенко Ю. О.

/Files/images/2020_-_2021/162541688_1099890163827867_3066190273509275094_n (1).jpg




Кiлькiсть переглядiв: 1693

Коментарi