Група «ВОЛОШКА» (старша група)
І половина дня | ІІ половина дня | |||
час | заняття | |||
Понеділок | 1 2 | 09:00 – 10:05 10:20 – 10:45 | Мовленнєвий розвиток (навчання елементів грамоти)// Іноземна Фізкультура | ОБЖД Валеологія |
Вівторок | 1 2 | 09:00 – 09:25 09:40– 10:45 | ло Музичне Логопедичне (звуковимова) // Образотворча діяльність (малювання) | Морально-правове вих. Економічне виховання |
Середа | 1 2 | 09:00 –09: 25 09:40 – 10:45 | Мовленнєвий розвиток Логопедичне (розвиток лексико-граматичних категорій мовлення) //Образотворча діяльність (ліплення/аплікація) Пішохідний перехід | Розваги |
Четвер | 1 2 3 | 09:00 – 10:05 10:20 – 10:45 11:00 – 11:25 | Логіко-математичний розвиток // Іноземна Музичне Конструктивна діяльність /Образотворча діяльність (малювання) | Природа. Космос. Екологія. |
П’ятниця | 1 2 3 4 | 09:00 – 09:25 09:40 – 10:05 10:20 – 10:45 15:30 – 16:00 | Мовленнєвий розвиток / Художня література Ознайомлення з природою /Ознайомлення з довкіллям Фізкультура Заняття практичного психолога | Національно-патріотичне виховання. Підготовка руки дитини до письма |
Вихователь-методист І. І. Саченок
Режимні моменти | Орієнтовний розподіл часу |
Ранкова зустріч дітей (температурний скринінг, ігри, ранкова гімнастика, самостійна ігрова діяльність) | 7.00 – 8.20 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.30 – 8.50 |
Ігри, підготовка до навчально-пізнавальної діяльності | 8.50 – 9.00 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, організована навчально-пізнавальна діяльність | 9.30 – 12.20 |
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гартувальні процедури | 12.20 – 12.40 |
Обід, підготовка до сну | 12.40 – 13.00 |
Сон | 13.00 – 15.00 |
Поступовий підйом, гартувальні процедури | 15.00 – 15.20 |
Ігри, індивідуальна робота | 15.20 – 15.30 |
Розваги, СХД, ОБЖД, театралізована, трудова діяльність (один із видів діяльності) | 15.30 – 16.00 |
Ігри, індивідуальна робота | 16.00 – 16.20 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16.20 – 16.40 |
Прогулянка, ігри, повернення дітей додому | 16.40 – 17.30 |
№ з/п | Вікова група | Час перевірки |
1 | Молодший дошкільний вік | 10.00 – 10.15 |
2 | Середній дошкільний вік | 10.15 – 10.30 |
3 | Старший дошкільний вік | 10.30 -10.45 |
Спочатку діти знаходяться на своєму майданчику роздягнуті (в трусиках і майці) під розсіяним промінням сонця (звикають).
Потім переходять на спеціальний майданчик, де приймають сонячні ванни (роздягнені до трусиків).
вікова група | дні | тривалість | час |
ІІ молодша група | 1 – 2 день | по 6 хв | 9.40 – 10.00 |
3 – 4 день | по 8 хв | ||
5 – 6 день | по 10 хв | ||
7 – 8 день | по 15 хв | ||
наступні дні | по 20 хв | ||
середня група | 1 – 2 день | по 6 хв | 10.00 – 10.25 |
3 – 4 день | по 8 хв | ||
5 – 6 день | по 10 хв | ||
7 – 8 день | по 15 хв | ||
наступні дні | по 25 хв | ||
старша група | 1 – 2 день | по 6 хв | 10.25 – 10.55 |
3 – 4 день | по 8 хв | ||
5 – 6 день | по 10 хв | ||
7 – 8 день | по 15 хв | ||
9 – 10 день | по 20 хв | ||
наступні дні | по 30 хв |
Коли дитина грається на майданчику, на голові – капелюх або хустинка з натуральної тканини. При іграх в холодку – панаму чи капелюх знімають.
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ЗАНЯТЬ ДНЗ
«СОНЕЧКО» НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Група «ВОЛОШКА» (старша група)
І половина дня | ІІ половина дня | |||
час | заняття | |||
Понеділок | 1 2 | 09.00 - 09.30 09.40 - 10.10 | Музичне Розвиток мовлення / Художня література | ОБЖД Валеологія |
Вівторок | 1 2 3 | 09.00-10.00 10.00-10.30 10.40- 11.10 | ло Логопедичне (звуковимова) // Іноземна мова Математика / Конструювання Фізкультура | Морально-правове виховання Економічне виховання |
Середа | 1 2 | 09.00-09.25 09.30-10.30 | Музичне Логопедичне (розвиток лексико-граматичних категорій мовлення) // Малювання | Розваги |
Четвер | 1 2 | 09.00-10.00 10.00-10.30 | Грамота // Іноземна Ознайомлення з навколишнім / Ознайомлення з природою Пішохідний перехід | Природа. Космос. Екологія. |
П’ятниця | 1 2 | 09.00-09.50 10.00-10.30 | Аплікація /Ліплення Фізкультура | Народознавство Підготовка руки дитини до письма |