Орієнтовний (адаптований) розподіл навчального навантаження за видами діяльності дитини
на 2023-2024 навчальний рік
№ Д.т. | Гр. «Бджілка» (I молодша) | Гр. «Бджілка» (II молодша) | Гр. «Пролісок» |
Понеділок | 09:00 – 09:15 Ознайомлення з соціумом / Ознайомлення з природним довкіллям 09:30 – 09:50 Фізкультура II пол. дня 15:30 – 15:45 Заняття психолога ОБЖД / Валеологія | 09:00 – 09:15 Пізнавально-дослідницька діяльність (у світі предметів; у світі людей/ у світі природи) 09:30 – 09:50 Фізкультура II пол. дня ОБЖД / Валеологія | 09:00 – 09:20 Фікультура 09:35 – 09:55 Мовленнєва діяльність (розвиток мовлення/ художня література) 10:10 – 11:05 Художньо-естетична діяльність (ліплення/ аплікація) // Іноземна II пол. дня ОБЖД / Валеологія |
Вівторок | 09:00 – 09:15 Сенсорно-пізнавальний розвиток/ Конструювання 09:30 – 09:45 Музичне II пол. дня Морально-етичне виховання | 09:00 – 09:15 Пізнавально-дослідницька діяльність (сенсорно-пізнавальний розвиток/ конструювання 09:30 – 09:45 Музичне II пол. дня 15:30 – 15:50 Заняття психолога Морально-правове/ Економічне виховання | 09:00 – 09:55 Пізнавально-дослідницька діяльність (елементарні математичні уявлення / конструювання ) // Іноземна 10:10 – 10:30 Музичне II пол. дня Морально-правове/ Економічне виховання |
Середа | 09:00 – 09:15 Розвиток мовлення/ Художнє читання 09:30 – 09:45 Ліплення / Аплікація Пішохідний перехід; фізкультура на прогулянці II пол. дня Розваги | 09:00 – 09:15 Мовленнєва діяльність (розвиток мовл./ художня література) 09:30–09:45 Художньо-естетична діяльність (ліплення / аплікація) Пішохідний перехід; фізкультура на прогулянці II пол. дня Розваги | 09:00 – 09:20 Мовленнєва діяльність (пропедевтика навчання грамоти) 09:35 – 09:55 Художньо-естетична діялність (малювання) Пішохідний перехід; фізкультура на прогулянці) II пол. дня Розваги |
Четвер | 09:00 – 09:15 Музичне 09:30 – 09:45 Малювання II пол. дня Природа. Космос. Екологія. | 09:00 – 09:15 Музичне 09:30 – 09:45 Художньо-естетична діяльність (малювання) II пол. дня Природа. Космос. Екологія. | 09:00 – 09:20 Пізнавально-дослідницька діяльність (у світі предметів; у світі людей) 09:35 – 09:55 Музичне II пол. дня 15:30 – 15:55 Заняття психолога Природа. Космос. Екологія. |
П'ятниця | 09:00 – 09:15 Фізкультура 09:30 – 09:45 Розвиток мовлення II пол. дня Народознавство | 09:00 – 09:20 Фізкультура 09:30 – 09:50 Розвиток мовл. II пол. дня Народознавство | 09:00 – 09:25 Пізнавально-дослідницька діяльність (у світі природи) 09:35 – 09:55 Фізкультура II пол. дня Народознавство |
Вихователь-методист І.І. Саченок
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ЧАСУ
ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ
ПРОТЯГОМ ДНЯ У ЛІТНІЙ ПЕРІОД 2021р.
Режимні моменти | Орієнтовний розподіл часу |
третій рік життя | четвертий рік життя | п’ятий рік життя | шостий рік життя |
Ранкова зустріч дітей, ігри, ранкова гімнастика | 7.00 - 8.00 | 7.00 – 8.10 | 7.00 – 8.20 | 7.00 – 8.30 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.15 – 8.45 | 8.10 – 8.50 | 8.20 – 8.50 | 8.30 – 8.50 |
Ігри, підготовка до навчально-пізнавальної діяльності | 8.45 – 9.00 | 8.50 – 9.00 | 8.50 – 9.00 | 8.50 – 9.00 |
Організована навчально-пізнавальна діяльність ( друге заняття на свіжому повітрі) | 9.00 – 9.30 | 9.00 – 9.20 9.40 – 10.00 | 9.00 – 9.25 9.40 - 10.00 | 9.00 – 9.30 9.40 - 10.10 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка | 9.30 – 11.30 | 9.30 – 12.00 | 9.30 – 12.20 | 9.30 – 12.30 |
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гартувальні процедури | 11.30 – 11.45 | 12.00 - 12.10 | 12.20 – 12.30 | 12.30 – 12.40 |
Обід, підготовка до сну | 12.00 – 12.30 | 12.10 – 12.45 | 12.30 – 13.00 | 12.40 – 13.00 |
Сон | 12.30 – 15.00 | 12.45 – 15.00 | 13.00 – 15.00 | 13.00 – 15.00 |
Поступовий підйом, гартувальні процедури | 15.00 – 15.20 | 15.00 – 15.20 | 15.00 – 15.20 | 15.00 – 15.20 |
Ігри, індивідуальна робота | 15.20 – 15.30 | 15.20 – 15.30 | 15.20 – 15.30 | 15.20 – 15.30 |
Розваги, СХД, ОБЖД, театралізована, трудова діяльність (один із видів діяльності) | 15.30 – 15.50 | 15.30 – 15.50 | 15.30 – 16.00 | 15.30 – 16.00 |
Ігри, індивідуальна робота | 15.50 – 16.00 | 15.50 – 16.00 | 16.00 – 16.15 | 16.00 – 16.20 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16.00 – 16.30 | 16.00 – 16.25 | 16.00 – 16.25 | 16.20 – 16.40 |
Прогулянка, ігри, повернення дітей додому | 16.30 – 17.30 | 16.30 – 17.30 | 16.30 – 17.30 | 16.40 – 17.30 |
ГРАФІК ПРИЙНЯТТЯ СОНЯЧНИХ ВАНН
літо 2020 р.
Спочатку діти знаходяться на своєму майданчику роздягнуті (в трусиках і майці) під розсіяним промінням сонця (звикають).
Потім переходять на спеціальний майданчик, де приймають сонячні ванни (роздягнені до трусиків).
вікова група | дні | тривалість | час |
ІІ молодша група | 1 – 2 день | по 6 хв | 9.40 – 10.00 |
3 – 4 день | по 8 хв |
5 – 6 день | по 10 хв |
7 – 8 день | по 15 хв |
наступні дні | по 20 хв |
середня група | 1 – 2 день | по 6 хв | 10.00 – 10.25 |
3 – 4 день | по 8 хв |
5 – 6 день | по 10 хв |
7 – 8 день | по 15 хв |
наступні дні | по 25 хв |
старша група | 1 – 2 день | по 6 хв | 10.25 – 10.55 |
3 – 4 день | по 8 хв |
5 – 6 день | по 10 хв |
7 – 8 день | по 15 хв |
9 – 10 день | по 20 хв |
наступні дні | по 30 хв |
Коли дитина грається на майданчику, на голові – капелюх або хустинка з натуральної тканини. При іграх в холодку – панаму чи капелюх знімають.
АДАПТОВАНИЙ ГРАФІК ПРОГУЛЯНОК
НА ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД 2020 Р.
(на час виходу з карантину)
Група | Вихід на прогулянку | Повернення з прогулянки |
I молодша група | 09:20 | 11:30 |
16:20 | повернення додому |
II молодша група | 09:20 | 12:00 |
16:30 | повернення додому |
середня група | 09:30 | 12:10 |
16:40 | повернення додому |
старша група | 09:30 | 12:20 |
16:40 | повернення додому |
ГРАФІК КОНТРОЛЮ
ПИТНОГО РЕЖИМУ ДІТЕЙ
№ з/п | Вікова група | Час перевірки |
1 | Молодший дошкільний вік | 10.00 – 10.15 |
2 | Середній дошкільний вік | 10.15 – 10.30 |
3 | Старший дошкільний вік | 10.30 -10.45 |
Адаптований орієнтовний розподіл часу при організації життєдіяльності дітей третього року життя у літній період 2020 р. (на час карантину)
Режимні моменти | Орієнтовний розподіл часу |
Ранкова зустріч дітей (температурний скринінг, ігри, ранкова гімнастика, самостійна ігрова діяльність) | 7.00 - 8.00 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.15 – 8.45 |
Ігри, підготовка до навчально-пізнавальної діяльності | 8.45 – 9.00 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, організована навчально-пізнавальна діяльність | 9.20 – 11.30 |
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гартувальні процедури | 11.30 – 11.50 |
Обід, підготовка до сну | 11.50 – 12.30 |
Сон | 12.30 – 15.00 |
Поступовий підйом, гартувальні процедури | 15.00 – 15.20 |
Ігри, індивідуальна робота | 15.20 – 15.30 |
Розваги, СХД, ОБЖД, театралізована, трудова діяльність (один із видів діяльності) | 15.30 – 15.50 |
Ігри, індивідуальна робота | 15.50 – 16.00 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16.00 – 16.20 |
Прогулянка, ігри, повернення дітей додому | 16.30 – 17.30 |
Адаптований орієнтовний розподіл часу при організації життєдіяльності дітей четвертого року життя у літній період 2020 р. (на час карантину)
Режимні моменти | Орієнтовний розподіл часу |
Ранкова зустріч дітей (температурний скринінг, ігри, ранкова гімнастика, самостійна ігрова діяльність) | 7.00 – 8.10 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.20 – 8.50 |
Ігри, підготовка до навчально-пізнавальної діяльності | 8.50 – 9.00 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, організована навчально-пізнавальна діяльність | 9.20 – 12.00 |
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гартувальні процедури | 12.00 - 12.20 |
Обід, підготовка до сну | 12.20 – 12.50 |
Сон | 12.50 – 15.00 |
Поступовий підйом, гартувальні процедури | 15.00 – 15.20 |
Ігри, індивідуальна робота | 15.20 – 15.30 |
Розваги, СХД, ОБЖД, театралізована, трудова діяльність (один із видів діяльності) | 15.30 – 15.50 |
Ігри, індивідуальна робота | 15.50 – 16.10 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16.00 – 16.30 |
Прогулянка, ігри, повернення дітей додому | 16.30 - 17.30 |
Адаптований орієнтовний розподіл часу при організації життєдіяльності дітей п’ятого року життя у літній період 2020 р. (на час карантину)
Режимні моменти | Орієнтовний розподіл часу |
Ранкова зустріч дітей (температурний скринінг, ігри, ранкова гімнастика, самостійна ігрова діяльність) | 7.00 – 8.20 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.20 – 8.50 |
Ігри, підготовка до навчально-пізнавальної діяльності | 8.50 – 9.00 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, організована навчально-пізнавальна діяльність | 9.30 – 12.10 |
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гартувальні процедури | 12.10 – 12.30 |
Обід, підготовка до сну | 12.30 – 13.00 |
Сон | 13.00 – 15.00 |
Поступовий підйом, гартувальні процедури | 15.00 – 15.20 |
Ігри, індивідуальна робота | 15.20 – 15.30 |
Розваги, СХД, ОБЖД, театралізована, трудова діяльність (один із видів діяльності) | 15.30 – 16.00 |
Ігри, індивідуальна робота | 16.00 – 16.20 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16.20 – 16.40 |
Прогулянка, ігри, повернення дітей додому | 16.40 – 17.30 |
Адаптований орієнтовний розподіл часу при організації життєдіяльності дітей шостого року життя у літній період 2020 р. (на час карантину)
Режимні моменти | Орієнтовний розподіл часу |
Ранкова зустріч дітей (температурний скринінг, ігри, ранкова гімнастика, самостійна ігрова діяльність) | 7.00 – 8.20 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.30 – 8.50 |
Ігри, підготовка до навчально-пізнавальної діяльності | 8.50 – 9.00 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, організована навчально-пізнавальна діяльність | 9.30 – 12.20 |
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, гартувальні процедури | 12.20 – 12.40 |
Обід, підготовка до сну | 12.40 – 13.00 |
Сон | 13.00 – 15.00 |
Поступовий підйом, гартувальні процедури | 15.00 – 15.20 |
Ігри, індивідуальна робота | 15.20 – 15.30 |
Розваги, СХД, ОБЖД, театралізована, трудова діяльність (один із видів діяльності) | 15.30 – 16.00 |
Ігри, індивідуальна робота | 16.00 – 16.20 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16.20 – 16.40 |
Прогулянка, ігри, повернення дітей додому | 16.40 – 17.30 |
Адаптований орієнтовний розподіл
навчально-пізнавальної діяльності
для дітей шостого року життя на літній період
(на час виходу з карантину) група «Волошка»
Понеділок 1. Ознайомлення з навколишнім 2.Фізичний розвиток (без атрибутів) |
Вівторок 1. Художньо-естетичний розвиток (образотворча діяльність) 2. Музично-ритмічні ігри та вправи |
Середа 1. Фізичний розвиток (без атрибутів) 2. Розвиток мовлення/ Художня література |
Четвер 1. Музично-ритмічні ігри та вправи 2. Художньо-естетичний розвиток (образотворча діяльність) |
П’ятниця 1. Фізичний розвиток (без атрибутів) 2. Ознайомлення з природним довкіллям |
IIполовина дня
v Перегляд мультфільмів (понеділок)
v Літературна скарбничка (вівторок)
v Розваги /Театралізована діяльність (середа)
v Літературно-музична вікторина (четвер)
v Вечір загадок і відгадок «У бабусі-загадусі» (п’ятниця)
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ЗАНЯТЬ У ДНЗ «СОНЕЧКО»
НА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Група «ВОЛОШКА» (старша група)
| | І половина дня | ІІ половина дня |
час | заняття | |
Понеділок | 1 2 | 09:00 – 10:00 10:10 – 10:40 | Математика // Іноземна Фізкультура | ОБЖД Валеологія |
Вівторок | 1 2 3 | 09:00 – 09:30 09:40– 10:40 10:50 – 11:20 | ло Музичне Логопедичне (звуковимова) Ліплення // Аплікація Ознайомлення з соціумом | Морально-правове виховання Економічне виховання |
Середа | 1 2 3 | 09:00 –09: 30с 09:40 – 10:40 10:50 – 11:20 | Розвиток мовлення Логопедичне (розвиток лексико-граматичних категорій мовлення) //Малювання Заняття психолога Пішохідний перехід | Розваги |
Четвер | 1 2 3 | 09:00 – 10:00 10:10 – 10:40 10:50 – 11: 20 | Грамота // Іноземна Музичне Конструювання /Малювання | Природа. Космос. Екологія. |
П’ятниця | 1 2 3 | 09:00 – 09: 30 09:40 – 10:10 10:20 – 10:50 | Розвиток мовлення / Художня література Ознайомлення з природним довкіллям Фізкультура | Народознавство Підготовка руки дитини до письма |
Група «Пролісок» (середня група)
| | І половина дня | ІІ половина дня |
час | заняття | |
Понеділок | 1 2 3 | 09:00 – 09:25 09:35 – 10:00 10:00 – 11:00 | Фізкультура Розвиток мовлення /Художня література Ліплення / Аплікація // Іноземна | ОБЖД Валеологія |
Вівторок | 1 2 | 09:00 – 10:00 10:10 – 10:35 | Математика/Конструювання // Іноземна Музичне | Морально-правове виховання. Економічне виховання. |
Середа | 1 2 | 09:00 – 09:25 09:35 – 10:00 | Розвиток мовлення (пропедевтика навчання грамоти) Малювання Пішохідний перехід | Розваги |
Четвер | 1 2 | 09:00 – 09:25 09:35– 10:00 | Ознайомлення з соціумом Музичне | Природа. Космос. Екологія. |
П’ятниця | 1 2 3 | 09:00 – 09:25 09:35 – 10:00 10:10 – 10:35 | Ознайомлення з природою Фізкультура Заняття психолога | Народознавство |
Група «Бджілка» (молодша група)
| | І половина дня | ІІ половина дня |
час | заняття | |
Понеділок | 1 2 | 09:00 – 09:20 09:35 – 09:55 | Ознайомлення з соціумом / Ознайомлення з природним довкіллям Фізкультура | ОБЖД Валеологія |
Вівторок | 1 2 | 09:00 – 09:20 09:40 – 10:00 | Математика / Конструювання Музичне | Морально-правове виховання Економічне виховання |
Середа | 1 2 3 | 09:00 – 09:20 09:30– 09:50 10:00 – 10:20 | Розвиток мовлення/ Художня література Ліплення /Аплікація Заняття психолога Пішохідний перехід | Розваги |
Четвер | 1 2 | 09:00 – 09:20 09:30-09:50 | Музичне Малювання | Природа. Космос. Екологія. |
П’ятниця | 1 2 | 09:00 – 09:20 09:30 – 09:50 | Фізкультура Розвиток мовлення | Народознавство |
Прогулянкова група "Соняшник"
№ д. т. | Середньо-старша | Ясельно-молодша |
Понеділок | 09:00 – 09:30 Іноземна 09:35 – 10:00 Ознайомлення з соціумом 10:10 – 10:40 Фізкультура 10:45 – 11:15 Аплікація /Ліплення | 09:00 – 09:20 Розвиток мовлення 09:35 – 09:55 Фізкультура 10:10 – 10:30 Аплікація /Ліплення |
Вівторок | 09:00 – 09:30 Музичне 09:40 – 10:10 Математика /Конструювання 10:10 – 10:40 Розвиток мовл. /Худ. література 10:50 – 11:20 Заняття психолога | |
Середа | | 09:00 – 09:20 Ознайомлення з соціумом 09:30 – 09:50 Математика / Конструювання 10:00 – 10:20 Малювання |
Четвер | 09:00 – 09:30 Грамота 09:30 – 10:00 Іноземна 10:10 – 10:40 Музичне 10:50 – 11:20 Малювання 11:30 – 12:00 Ознайомлення з природним довкіллям | |
П'ятниця | | 09:00 – 09:20 Фізкультура 09:30 – 09:50 Розвиток мовл./ Худ. література 10:00 – 10:20 Ознайомлення з природним довкіллям |
Кiлькiсть переглядiв: 5101